הרפואה הסינית היא רפואה עתיקת יומין הקיימת כ-5000 שנה, וצמחה במקביל להתפתחות המסורת והתרבות הסינית. למרות צמיחתה של הרפואה הסינית מתוך תפיסה פילוסופית, הרפואה הסינית היא שיטת טיפול פרקטית מאוד

במקרים רבים בהם הרפואה הקונבנציונלית אינה נותנת פתרון הולם , לרפואה הסינית ישנם מגוון כלי אבחון וטיפול, שבעזרתם ניתן לתת מענה בריאותי טוב, בריא ויעיל.

הטיפול והאבחנה נשענים על הגוף והנפש- שני אספקטים של היותנו בני אנוש, שמשפיעים אחד על השני ועלינו כבני אדם שלמים. מגוון בעיות הבריאות שהרפואה הסינית מטפלת בהן בהצלחה הוא אדיר וכולל בין השאר

דיקור סיני
דיקור סיני הוא שיטת טיפול יעילה ביותר למגוון רחב מאוד של סימפטומים. הדיקור מתבצע על גבי נקודות דיקור הממוקמות בכל חלקי הגוף. לאחר הטיפול ישנה תחושת רוגע של המטופל. הדיקור נעשה עם מחטים סטריליות וחד פעמיות המאושרות ע"י משרד הבריאות הישראלי וה- FDA האמריקאי.

צמחי מרפא
הטיפול בצמחי מרפא סינים מאוד יעיל ומיוחד, מכיוון שטיפול זה מותאם באופן אישי לכל מתרפא וכך בעצם אנו משיגים תוצאות ביעילות רבה ונמנעים מתופעות לוואי. ישנם כיום מחקרים רבים על הצמחי מרפא המוכיחים את יעילותם הרבה להורדת רמות גבוהות של סוכר בדם, הורדת כולסטרול, הורדת לחץ דם, חיזוק מערכת החיסון, הרגעת הנפש ועוד. המטפל משנה מידי פעם את הרכבי הצמחים במרשם בהתאם למצב המטופל.

את עשבי המרפא אפשר לקחת בדרכים שונות
• צמחים מיובשים לבישול
• צמחים באבקה מרוכזת
• טינקטורות צמחים לשתיה
• צמחים בקפסולות
צמחי המרפא הם טבעיים וללא תוספות או התערבות כימית. הצמחים עוברים בקרת איכות קפדנית של שירות המזון בארה"ב ומשרד הבריאות הישראלי ומאושרים לשימוש בארץ כתוספי תזונה.

תזונה
כיום ידוע שתזונה נכונה ופעילות גופנית הינם מתכון מוצלח לאריכות ימים. התזונה היא בעצם הדלק שמכוחו אנו פועלים. לכן אנו מתאימים באופן אישי לכל מתרפא את התזונה המתאימה לו, תוך כדי תשומת לב לאורח החיים וצרכיו הייחודיים. את הטיפול התזונתי נעשה בהדרגה תוך מתן תשומת לב לצרכיו של המתרפא.

אנו מתמחים בטיפול בסוכרת ומגוון בעיות בריאות של ילדים. יחד עם זאת, אנו מטפלים במגוון בעיות בריאות נוספות בהן אנו חווים הצלחה רבה

• כאבים אורטופדים
• בעיות נפשיות שונות