אוף, עוד פעם הצטננתי!

הצטננות היא מחלה נגיפית הפוגעת בדרכי הנשימה העליונות- אף, אוזן, גרון וקנה הנשימה. התסמינים הנפוצים הם: נזלת, גודש באף, התעטשויות,שיעול, כאב או צריבה בגרון, ליחה, כאב ראש ותשישות, ההצטננות נמשכת בממוצע שבוע ימים.

יש ילדים ומבוגרים שנדמה שהם לא מפסיקים להיות חולים/מצוננים. נזלת רודפת נזלת, האף דולף כל הזמן, הגוף חלש, והמחלה חוזרת שוב ושוב.

טיפול למניעת הצטננות במרפאת סגמן

ניתן לקבל אצלנו במרפאת סגמן טיפול מניעתי לקראת החורף. שיעזור לכם ולילדכם לעבור את הקור בקלות.

הטיפול שמוצע כולל דיקור לילדים ללא כאב. התאמה אישית של צמחי מרפא סיניים והמלצות תזונה.

חשוב שתדעו: רוב התכשירים הנמכרים לטיפול בהצטננות או שפעת מטפלים בתסמינים ולא מתייחסים לשורש הבעיה, ולחולשת הגוף שלנו- לכן חשוב להיות קשובים לגוף שלנו ולנסות למנוע כמה שניתן את הצינון.

אם אתם נוטים לחלות פעם אחר פעם. אם הנזלת לא עוזבת. או השיעול נשאר- חשוב מאוד לטפל בבעיה שגורמת לגוף חולשה. במרפאה נאבחן את מקור הבעיה ונטפל בה באופן טבעי ובטוח.

איך מונעים הצטננות בבית?

• רחיצת ידיים במים וסבון.
  • אוורור החלל שאתם נמצאים בו- כשקר יש לנו נטייה להסתגר עם המזגן בבית או במשרד- חשוב לאוורר את האזור על מנת למנוע היווצרות חיידקים או ווירוסים. צאו לטיול טוב ושאפו אוויר נקי.
  • חיטוי מקומות שבאים עמנו במגע (מקלדת, טלפון נייח וכו').

טיפים בריאים לקראת החורף

• מתחילים להרגיש מעט חלשים? הגוף לא מרגיש כהרגלו? שמרו אצלכם במקרר תמצית אכיניציאה שמסייעת בשלבים ההתחלתיים של המחלה.
  • שתו תה כגון: ג'ינג'ר, או קמומיל בתוספת דבש.
  • הכנת סירופ מבצל ודבש להקלה על שיעול וליחה. חתכו חצי בצל והשרו אותו למשך הלילה בתוך דבש איכותי. שתו את הנוזל שנוצר בכפית או בתוך התה.

• קומקום וכוסות תה סיני