טיפול בסוכרת ברפואה סינית במרפאת סגמן

לעיתים איננו יודעים להעריך את הדברים החשובים ביותר, כמו בריאותנו, עד אשר אנו סובלים.
מרפאת סגמן הוקמה על מנת לסייע למאות אלפי הסובלים בארץ מרמות גלוקוז לא מאוזנות להגיע לאיזון רמותיו בדם, להימנע ואף לטפל ביעילות רבה בסיבוכי הסוכרת. כל זאת בדרך הבטוחה ביותר וללא תופעות לוואי, באמצעות פתרונות של הרפואה הסינית, שיעילותם הרבה בטיפול בסוכרת מוכחת בעולם.

טיפול בסוכרת ברפואה סינית- כולל בטיפול בסיבוכי המחלה
הרפואה הסינית מתייחסת לסוכרת כחוסר איזון פנימי של הגוף. חוסר איזון זה יכול לנבוע ממספר סיבות, הן רגשיות והן פיזיות, הנגרמות מתזונה לקויה ואורח חיים שאינו בריא. לקריאה נוספת על סוכר לא מאוזן לחצו כאן

הטיפול בסוכרת ברפואה סינית כולל ארבעה מרכיבים עיקריים:

• צמחי מרפא סיניים בדיקת סוכר בדם
  • דיקור סיני
  • התאמת תזונה ואורח חיים
  • טיפול בטווינא / שיאצו

הטיפול מותאם באופן אישי לכל מטופל/ת, הן בהרכבת צמחי המרפא הדרושים לטיפול והן בשינוי התזונתי ואורחות החיים. על ידי השילוב בין השניים, תוצאות הטיפול יהיו מוצלחות וללא תופעות לוואי.

במרפאת סגמן אנו מטפלים בסוכרת במגוון תחומים ובשלבים שונים של המחלה

השלמת הטיפול הקונבנציונלי לסוכרת

המציאות מוכיחה כי טיפול תרופתי בלבד בסוכרת אינו מספיק, שכן יעילותן של התרופות פוחתת עם הזמן. הראייה לכך הינה שרוב הסוכרתיים המגיעים לטיפול ברפואה סינית נוטלים תרופות, אך יחד עם זאת, רמת הסוכר בדמם אינה מאוזנת.
אנו במרפאה רואים כי השילוב של הרפואה הסינית יחד עם הרפואה הקונבנציונלית (תרופתית) לטיפול בסוכרת, הינו השילוב האידיאלי. היום המטפל הסיני נשען על כל הממצאים הטכנולוגים של הרפואה הקונבנציונלית לצורך ביצוע אבחנה וקביעת עיקרון טיפולי, ולא רק על המסורת הסינית.
כידוע, הרפואה הסינית הינה רפואה בת אלפי שנים, ואכן, הטיפול נשען רבות על הידע הקדום והנוסחאות שנכתבו לפני אלפי שנים ונעשה בהן שימוש עד היום בהצלחה אדירה.

מלבד הטיפול בסוכרת וסיבוכיה, ניתן לקבל במרפאתנו טיפול לכלל המחלות והתחומים בהן הרפואה הסינית מטפלת בהצלחה רבה

• כאבים אורטופדיים שונים
  • טיפול בילדים- מגוון מחלות ובעיות בריאות