הפרעת קשב וריכוז והיפראקטיביות הם שם כולל המתאר בעיה נפוצה במיוחד אצל ילדים בגילאי בית ספר. הרפואה הסינית נותנת פתרון טבעי ויעיל מאוד בטיפול בהפרעות קשב וריכוז

כל ילד הוא עולם ומלואו שמגיע מרקע שונה, עם מערכת פיזית ורגשית שעובדת בצורה מעט שונה מהחברים שלו. הרפואה הסינית מתייחסת ומטפלת  בכל ילד בהתאם לסימפטומים שהוא מציג ולא בדרך אחידה לכל האוכלוסייה.  הטיפול בכל ילד יהיה בהתאם לצרכיו.

כל הורה רוצה את הדבר הטוב ביותר  עבור ילדיו אך לעיתים אין לנו את היכולת לדעת מה הפתרון הטוב ביותר

• האם לתת ריטלין?  תמי בודקת יד של ילד
  • האם לתת רק תרופה טבעית?
  • האם לשלב בין ריטלין לתרופות טבעיות?

איך מטפלים בהפרעות קשב וריכוז בעזרת רפואה סינית?

תכנית הטיפולים במרפאת דרך כוללת אבחון מקיף ומעמיק שבו ניתן להבין מה גורם להפרעת הקשב וריכוז אצל כל ילד, מהו השורש לבעיה.

אנו דוגלים בשילוב הרפואה הסינית עם כל כליי הטיפול הנוספים שיעזרו בתהליך הטיפול.

טיפול ברפואה סינית הוא ללא תופעות לוואי, הוא יוצר אצל הילד רוגע ויכולת ריכוז ובו זמנית מאפשר לו להיות יצירתי, נלהב  ומפוקס. תוך שמירה על התכונות שמאפיינות את מי שהוא באמת.

מה עושים בטיפול?

• הכרות עם הילד וההורים, הבנת הילד לעומק, התחשבות בכלל הגורמים המלווים את הילד, משפחה,הרגלי תזונה ואורח חיים ובניית תכנית טיפולים המותאמת באופן אישי לילדיכם.
  • מפגש מידיי שבוע או שבועיים שבו ילדיכם יקבל טיפול המותאם לצרכיו שיכלול:
  • דיקור סיני מותאם לילדים- ללא כאב.
  • פורמולת צמחי מרפא סינים.
  • המלצות תזונה ואורח חיים נכונים.
  • שיאצו.
  • לאורך כל התהליך צוות המרפאה ילווה אתכם וייעץ בכל בעיה או שאלה.

שימו לב: משך הטיפול משתנה בין ילד לילד. כל ילד הוא שונה והטיפולים מותאמים לצרכי האינדבידואליים של הילד או הילדה המטופלים.